آشنایی با بندهای گیتار ارنی بال کالکشن 2019

آشنایی با بندهای گیتار ارنی بال کالکشن 2019
بند گیتار ارنی بال با 10 طرح جدید برای گیتارهای کلاسیک عرضه شده است. هر کدام از این بندها بر اساس شخصیت و سلیقه های مختلف ساخته شده که می توانید برای گیتار خود تهیه کنید. برند ارنی بال، با طراحی این بندهای شیک و خاص کیفیت و دوام را برای نوازندگان به ارمغان آورده است. در عین حال می توان به راحتی بندها اشاره کرد که کمر و دست های گیتاریست را از فشار رها می کند. در ادامه ویژگی های بیشتری را ارائه خواهیم داد.
انواع بندهای گیتارهای ارنی بال کالکشن 2019

بند گیتار ارنی بال و راحتی بیشتر

شرکت ارنی بال برای راحتی نوازندگان گیتار، مدل های بند را توسعه داده و در آنها از بهترین مواد استفاده کرده است. هدف بند این است که شما بدون وقفه و ساعت ها به نواختن بپردازید و هیچ فشاری را از طریق گیتار احساس نکنید. بندهای جدید پولیسپن، دارای پنبه و حالت کشسانی است. این مواد و حالت کششی به توزیع وزن و برداشت فشار از روی شانه شما کمک می کند.
در بند گیتار ارنی بال تسمه هایی وجود دارد که به وسیله آنها می توانید بند را تنظیم کنید. در نمونه های جدید تسمه بیشتری کار شده تا امنیت گیتار شما تضمین شود و راحتی بیشتری را در حین نواختن گیتار تجربه کنید. برای آن دسته از گیتاریست هایی که می خواهند بند مشکی کلاسیک را انتخاب کنند، باید گفت که این بند دارای یک ماده الاستیک است که به عنوان کمک فنر عمل می کند و هر گونه برآمدگی روی شانه شما را کاهش می دهد.
استرپ گیتار ارنی بال

بند گیتار و نگهدارنده پیک گیتار

برای نواختن ریتم های متنوع از پیک های مختلف استفاده می کنید؟ آیا به دنبال بندی هستید که در عین راحتی، پیک گیتار شما را حمل کند؟ برخی افراد از پیک گیتار استفاده می کنند و به همراه داشتن گیتار و پیک همزمان برای آنها سخت است. در نتیجه برند ارنی بال بندی را طراحی کرده که می توانید تمام پیک های خود را درون آن جای دهید و همیشه به همراه داشته باشید. بنابراین بند جدید Ernie Ball Pickholder یک راه حل سریع و شیک برای شما خواهد بود. در قسمت جلوی بند خانه های کوچ چرمی طراحی شده که می توانید پیک ها را در آنجا نگه دارید. این یک راه حل عملی و امتیاز مثبت برای صرفه جویی در زمان نوازندگی خواهد بود.
پیک و بند گیتار ارنی بال | Ernieball guitar straps

نتیجه گیری

خرید بند گیتار مناسب شما، یکی از سخت ترین کارهاست. اما اغلب گیتاریست ها فکر می کنند هزینه کردن برای لوازم جانبی گیتار کاری بیهوده است. به یاد داشته باشید گیتاریست حرفه ای علاوه بر اینکه باید نوازنده ای برجسته باشد، باید لوازم باکیفیت و مناسبی داشته باشد. ارنی بال طیف گسترده ای از بندهای گیتار را طراحی کرده که بهترین گزینه موجود بری شما است.